NOVOSTI

Lonely Planet uvrstio Zadar na svoju listu Best in Travel deset najboljih destinacija

 

  24.10.2018.

 
 

Vodeći svjetski autoritet za turističke preporuke, Lonely Planet, preporučio je Zadar za jednu od deset Best in Travel destinacija u 2019. godini.

Best in Travel najveća je svjetska godišnja kampanja ovog vodećeg turističkog medija putem koje se svake godine preporučuju turistička odredišta, putovanja i doživljaji, ali i trendovi za iduću godinu koji se promoviraju na svim online i tiskanim platformama Lonely Planeta.

Tim stručnjaka, autora i urednika, ali i brojnih drugih članova Lonely Planet zajednice koristi niz  strogih kriterija za izbor destinacija koje ulaze u uži odabir, a zatim bira najbolja odredišta u okviru kategorija zemalja, regija, gradova te cjenovno najpovoljnijih putovanja. Zadar je odabran kao jedan od deset najpoželjnijih gradova u 2019. godini.

Best in Travel lista objavljuje se svake godine u listopadu i jedna je od najočekivanijih popisa najboljih svjetskih turističkih odredišta. Lonely Planet istaknuo je sljedeće: “Zadar se u potpunosti izdigao iz pepela ratne prošlosti i procvao kao živahan kozmopolitski grad u kojem posjetitelji mogu otkriti odlične barove i opuštajuće kafiće, antičke ruševine, inovativne muzeje i autohtone rustikalne restorane“.

Od nezaboravnih iskustava koje Zadar nudi, stručnjaci za putovanja Lonely Planeta među ostalim sugeriraju šetnju po zadarskoj rivi uz umirujući zvuk Morskih orgulja te vožnju gradskom lukom uz korištenje zadarskih barkajola, s višestoljetnom tradicijom korištenja.  Riječima Toma Halla, glavnog urednika Lonely Planeta: “…neposrednost Zadra omogućuje putnicima namjernicima lako povezivanje s autohtonim načinom života i kulture. Energija i vreva grada izvrsno su ukomponirane u drevnu povijest, koja je posvuda uklesana u krajolik i arhitekturu. Ovo je kutak raja sa stavom u kojeg će se putnici sigurno zaljubiti.“

Iako postoji niz „Best in…“ objava koje Lonely Planet dodjeljuje tijekom godine, one su nižeg ranga i nemaju ni približnu važnost kao ova  godišnja nagrada Best In Travel. Primjerice, Best In Travel 2018 kampanja dosegnula je tri milijarde ljudi, promotivni klipovi pregledani su deset milijuna puta, društvene mreže zabilježile su više od milijun interakcija, a svjetski mediji su reagirali s čak 3 700 objava.

S ciljem maksimiziranja prednosti koje omogućuje uvrštenje na ovu prestižnu listu s velikim međunarodnim dosegom i utjecajem, Turistička zajednica grada Zadra i Turistička zajednica Zadarske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, povećat će vidljivost Zadra u odnosu na druge ovogodišnje dobitnike prekretanjem posebne kampanje. Za više informacija posjetite internetsku stranicu Lonely Planeta